Eduard Bosch Banyeras

Exposició de pintures del pintor Eduard Bosch Banyeras.

Del 14 de setembre al 1 d'octubre, al Centre Cultural Costa i Font de Taradell, cada dia de 6 a 9 del vespre, excepte dimarts.



Els meus germans i jo estem molt contents d'aquesta oportunitat de rememorar l'obra del pare vint anys després de la seva mort.
Aquesta exposició té la particularitat de ser la primera retrospectiva que es fa de la seva obra.
El divendres 14, a les 20:00h, el meu germà Edu dirà unes paraules sobre la figura i la trajectòria artística del nostre pare.



5 comentaris:


  1. · Vengo desde el blog de Eduardo.
    Me gusta la pintura de vuestro padre. Espero ver más obras

    · Saludos

    CristalRasgado· & ·LaMiradaAusente
    ________________________________
    ·

    ResponElimina
  2. Muchas gracias por tu comentario, ñOCO Le bOLO. Mi hermano Edu nos ha hablado de ti. Bienvenido al blog. Estamos preparando un blog pero todavía queda mucho por hacer.

    ResponElimina
  3. Un abrazo Ñoco, feliz de verte por aquí.

    ResponElimina
  4. A casa tenim l'obra del vostre pare "cistell amb pomes" i estem encantats. Una cordial salutació. Angi i Francesc

    ResponElimina
  5. Bona tarda. Em dic Clara Guilera i tinc una obra del vostre pare, que m'encanta. Es una noia estudiant, li va comprar el meu pare i jo he heredat. Com ells eren amics, wuan jo tenia 17 anys, vaig anar al seu estudi per pintar-me, amb una camisa blava que jo portava. M'agradaria saber si sabeu on es aquest retrat.
    Salutacions molt entranyables!

    ResponElimina